بهترین شرکت کفسابی در تبریز کدام است؟ شماره تماس و سایت هم دارد؟

۵۴ بازديد
مطلب زیر گوشه ای از مقاله ای است که در وب سایت کفسابی نیل درباره کفسابی در تبریز منتشر شده است. اگر تمایل دارید اطلاعات تماس این شرکت را بدست اورید وارد سایت کفسابی نیل به نشانی اینترنتی https://kafsabinil.ir شوید.

برای اینکه بتوانیم یک کار با کیفیت را در کنار نگه‌داری از شرایط کنونی کفپوش‌های خود داشته باشیم، کفسابی در تبریز یکی از کارهای است که می‌شود با بهره گیری درست از آن در حفظ و نگه‌داری از سنگ‌ها یک قدم از دیگران جلو بی‌افتیم.

کفسابی با تراش سنگ، و اجرای اصولی مراحل ساب یک لایه از روی سنگ را برداشته و یک لایه جدید از آن را متناسب با شرایط سنگ پرداخت و براق می‌کند.
براق کردن سنگ بالاتر از کارخانه منافظ سنگ را کامل پوشانده و از جذب سیاهی در خورد سنگ جلوگیری می‌کند.

برای اینکه مقدار آسیب وارده به سنگ را به حداقل برسانیم می‌توانیم از کفسابی با مواد اپوکسی و نانو برای سنگ‌های گران قیمت در تبریز استفاده کنیم.

چرا برای کفسابی در تبریز از دو مدل دستگاه تک و سه‌فاز استفاده می‌کنیم؟

۱-بهترین شکل انجام ساب با دستگاه سه‌فاز است زمانی‌که محوطه شما دارای برق سه‌فاز نباشد، متخصص‌ کفسابی باید از سابزن تک‌فاز برای انجام کار کفپوش‌ها استفاده کند.

کفپوش‌هایی‌ همانند (گرانیت، لاشه، سنگ، بتن واش ) اگر نیاز به عملیات لایه‌برداری و ترمیم داشته باشند حتما باید از دستگاه سه‌فاز استفاده شود.

در صورت نبود برق‌سه‌فاز انجام  لایه‌برداری با تک‌فاز مسیر نخواهد بود و فرد متخصص باید از عملیات کف‌شویی با دستگاه‌های بخارشو یاتک فاز صنعتی استفاده کند.

قیمت کفسابی در تبریز

قیمت کفسابی در تبریز بستگی به (جنس، ابعاد، وضعیت حال حاضر سنگ )دراد.

ارزیابی قیمت در کفسابی با یک متراژ و جنس سنگ مشخص نمی‌شود، باید مشخص شود که جنس سنگ و رنگ آن چیست، متراژ آن چقدر است، و چه نوع سابی باید روی آن اجرا شود.
شرایط کنونی سنگ یعنی قبلا کفسابی شده است یا نه در محاسبه قیمت آن تاثیر دارد.
برای اینکه بتوانیم بهترین کار را با بالاترین کیفیت روی سنگ‌های خود اجرا کنیم.
ابتدا باید از کفساب کار درخواست کنیم حدالامکان در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و شرایط کار با قیمت دقیق آن را اعلام کند.

چه زمانی نیاز به سنگسابی در تبریز داریم

فرقی نمی‌کند سنگ‌ها نو باشد یا کهنه تازه کار کرده باشید یا قبلا، اگر شما کفپوش‌های خود را تازه کار کرده باشید سنگ‌ها براقیت لازم را دارند.
اما اگر کمی بیشتر دقت کنید، یک مشکل‌ اساسی وجود دارد بند ها یا اصطلاحا ناخنک‌های بین سنگ‌ها، شما اگر با بهترین پارامترها و جدید ترین ابزارها سنگ‌های خود را فرش‌ کنید بازهم ناخنک بین بندها از بین نخواهد رفت در همچین شرایطی کفسابی در تبریز می‌تواند ناهمواری سنگ هارا مرتفع کند.
زمانیکه استاد کار شروع به کف سابی  می‌کند یک میل از روی سنگ را تراش می‌دهد، در مرحله دوم یک دست بتنه کامل روی تمامی سنگ‌ها با استفاده از‌کارتک های آهنی‌کشیده می‌شود.

شایدبرایتان سوال پیش بیاید که،  به تازگی سنگ‌هایی که  فرش شده اند  را دوغاب داده‌ایم چه نیازی به بندکشی‌ دوباره هست؟

هنگامی که لایه‌برداری روی سنگ ها انجام می‌شود بسیاری از بندهایی که از بالا پر شده اند باز می‌شوند و نیاز به بندکشی دوباره خواهند داشت.
پس از بندکشی‌ سنگ‌ها، باید یک روز کامل بدون رفت آمد باشد تا بتنه کاملا خشک شود، در مرحله آخر فرد متخصص سنگ‌ها را طی ۸مرحله  ساب  پرداخت و سیقلی‌ می‌کند.

از دیگر دلایل استفاده از کف ساب، سنگ‌ها سیاه یا لک می‌شوند براقیت اولیه را ندارند با استفاده از مواد شوینده سطوح  خود را تمیز کرده‌اید، پس از گذشت مدت کوتاهی سنگ‌ها سیاه شده‌اند، در همچین مواقعی سنگ ساب می‌تواند ایراد سنگ‌هارا برطرف کند.

کفسابی در تبریز

کفسابی راه‌پله در تبریز چگونه انجام می‌شود ؟

کفسابی در تبریز برای راه‌پله با استفاده از لقمه‌های اسکاچی پت، با  دستگاه پله‌ساب انجام می‌شود.

همچنین سختی کار راه‌پله ها بخاطر دستگیر بودن بیشتر از قسمت‌های دیگراست.
به همین خاطر قیمت کفسابی راه‌پله در تبریز کمی بالاتر از قسمت‌های دیگر ساختمان است.

تاثیر کفسابی بر روی سنگ‌ها در تبریز چیست؟

کفسابی مزیت‌های زیادی برای کفپوش شما خواهد داشت:
۱-براقیت و شفافیت بالای سنگ‌ها
۲-گرفته شدن درز‌ها و سوراخ‌های روی سنگ
۳- بیشتر شدن طول عمر سنگ‌ها
۴-نظافت راحت تر سنگ نسبت به قبل
۵-آب گریز شدنا و در نتیجه دیر کثیف شدن سنگ.

بعد از کفسابی در تبریز تمامی مشکلات سنگ حل خواهد شد و دیگر نیازی به انجام کاری نیست؟

اگر صادقانه بخواهیم صحبت کنیم، پس‌از عملیات کفسابی تقریبا ۸۰درصد‌ مشکل سنگ‌ها حل می‌شود .
اما آن ۲۰درصد مابقی بخاطر چیست؟ بسیاری از افراد پس از انجام کار سنگ‌سابی بلافاصله شروع به نظافت سنگ‌ها با مواد شوینده می‌کنند.
سنگ‌ها بخاطر لعاب رویی حساسی‌که دارند با کم‌ترین مواد اسیدی دچار لک می‌شوند آن۲۰ درصد پس‌از‌ کفسابی نحوه نگه‌داری ازان‌ها خواهد بود.

نحوه نگهداری سنگ‌ها در تبریز

۱-حداقل هفته‌ای یک بار سنگ‌ها با آب و ریکا و طی نخی‌ نظافت شوند.
۲-در‌ نظافت سنگ‌ها از هیچ‌گونه مواد اسیدی استفاده نکنیم.
۳-از ریختن، چای‌، آب لیمو، سرکه روی سنگ خودداری کنیم.
۴-از‌قرار دادن اجسامی که احتمال آب رفتن زیر آن‌ها وجود دارد، همانند گلدان‌ها، بر روی سنگ‌ خودداری کنیم (زیرا ماندن آب‌هم در دراز مدت روی سنگ موجب لک شدن آن می‌شود)

۵-به هیچ عنوان هنگام نظافت سنگ‌ها از اسکاچ و یا سمباده‌ها استفاده نکنیم.

تمامی مواردی که گفته شد قبل و بعد کفسابی باید رعایت شوند و درصورت عدم بی توجهی، سنگ‌های شما دچار لک خواهند شد.

سنگسابی در تبریز

 فرد متخصص برای انجام کفسابی در تبریز
نحوه تشخیص فرد متخصص؟

فردی که می‌خواهد برای شما کار ساب انجام‌دهد در تماس اولیه، با دانستن متراژ، نوع سنگ، باید قیمت تمام شده را به شما بگوید اگر بخواهید از نحوه کار متخصص خود مطمعن شوید همانور که در کفسابی در تهران گفتیم  می‌توانید از او درخواست نمونه کار بصورت اینترنتی یا شفاهی بکنید.
صدرصد فرد متخصص در هر کجای تبریز نمونه کار‌های فراوانی خواهد داشت همچنین سن فرد متخصص نشان از تجربه یا بی تجربگی او نخواهد داشت.
کفسابی در تبریز نیاز به مهارت، حوصله، ابزار کامل، و دستگاه  سالم دارد، سن و سال فرد در کیفیت کار او تاثیری  نخواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.